Ağva Turu
Anasayfa 111 » Günübirlik Turlar » Ağva Turu ---

GÜNÜBİRLİK AĞVA - ŞİLE TURU PROGRAM DETAYLARI

Günübirlik Ağva Turu için sabah belirlenen hareket noktalarımızda Turx Travel yetkilileri ile buluşuyoruz. Turumuzda ilk olarak tabiatın içinde yeşillikler arasında bulunan köyümüze gidiyor ve gerçek bir köy kahvaltısı alıyoruz. Kahvaltı molamızın ardından Şile'ye dönüyor ve Şile'deki gezimize başlıyoruz. Tur rehberimiz eşliğinde ilk olarak Şile Kültür Parkı Seyir Terası'na gidiyoruz. Fotoğraf molamızın ardından Kırım Harbi günlerinde Karadeniz'den İstanbul'a gelen gemicilerin yollarını bulabilmeleri amacıyla yapılan dünyanın en büyük deniz fenerlerinden birisi olan Şile Deniz Feneri'nde fotoğraf molası veriyoruz. Sonrasında ise Bizans İmparatorlarından Andronikos'un kardeşini hapsetmek amacıyla yaptırması ile üne kavuşan Ocaklı Ada Kalesi'ni gidiyor ve kale gezimizin ardından Ağlayan Kaya ve Şile Limanı'nı görüp Şile'den ayrılıyoruz. Şile gezimizin ardından güzeller güzeli Ağva var gezi rotamızda. Yeşilin su ile buluştuğu Yeşilçay ve Göksu Dereleri arasında yer alan masalımsı güzelliği ile hafızalarda yer eden Ağva'da ilk olarak yemek molamızı veriyoruz.    Ağva'daki yemek molamızın ardından ise dileyen misafirlerimiz Göksu Deresi üzerinde kısa süreli tekne turumuzun ardından dileyen misafirlerimiz Şile Bezi Alışveriş yapma fırsatı bulabilirler. Ağva'daki serbest zamanımızın ardından rehberimiz tarafından belirtilen saatte buluşup Ağva Turumuz'u tamamlayarak İstanbul'a dönüş yolumuza geçiyoruz. İstabul'a vardığımızda sizleri aldığımız noktalarda bırakıyor ve bir başka Turx Travel organizasyonunda buluşuncaya dek sizlerden ayrılıyoruz.