Konaklamalı Abant - Yedigöller Turu
Anasayfa » Abant - Yedigöller Turları » Konaklamalı Abant - Yedigöller Turu

Açıklama

ABANT-YEDİGÖLLER TUR PRORAMI

1.GÜN:İstanbul-Abant-Gölcük gölü

Turx Travel’ın belirlediği saatlerde kalkış noktalarından Abant’a hareket ediyoruz. Daha sonra Milli Park’a giriş yapıyor, Abant Göl’ü çevresinde otobüsümüzle panoramik tur yapıp serbest zaman veriyoruz. (Dileyenler bu vakti göl kenarında çay, kahve içerek ya da fayton gezintisi yaparak değerlendirebilirler). Abant Gölü’nün her mevsim görülmeye değer manzarasını hafızamıza kazıyor ve fotoğraf arşivimize ekliyoruz. Ardından aracımızla öğle yemeği almak üzere Bolu-Abant kavşağındaki tesisimizde mola veriyor sonrasında çay ve kahve ikramlarımızı aldıktan sonra Bolu Şehir merkezini geçerek kameralarımızın hafızasına unutulmaz doğal güzellik karelerini doldurmak üzere gizli bir cennet köşesi olan Gölcük Gölü’ne hareket ediyoruz. Burada verilecek serbest zamanın ardından günün yorgunluğunu atmak üzere otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelde.

2.GÜN : Gölcük Gölü – Sapanca Gölü- İstanbul

Otelimizde açık büfe kahvaltımızı aldıktan sonra ayrılıp Yedigöller’e hareket ediyoruz. Yolculuğumuz sırasında doğanın bize armağan ettiği güzellikleri kaçırmamak adına gözlerimizi  pencerelerden ayırmıyoruz. Yedigöller Milli Parkı’na giriş yaptıktan sonra sırayla Sazlı Göl , İnce Göl , Küçük Göl , Derin Göl, Büyük Göl, Kuru Göl ve Büyük Göl’ü görüyoruz. Tabiat ananın bizlere bahşetmiş olduğu bu güzellikler başımızı döndürürken mangal keyfi bizleri bekliyor. Öğle yemeği sonrasında Yedigöller’e veda ediyor ve yolculuğumuza kaldığımız yerden devam ediyoruz. Sapanca Gölü kenarındaki son molanın ardından İstanbul’a hareket ediyoruz. Sizleri aldığımız noktalara bırakmak suretiyle, keyifli bir hafta sonunun ardından bir başka TURX TRAVEL organizasyonunda görüşmek dileğiyle sizlerden ayrılıyoruz.

Abant - Yedigöller Turları

Mudurnu - Göynük - Abant Turu (Haftasonu Konaklamalı)