Mudurnu - Göynük - Abant Turu (Haftasonu Konaklamalı)
Anasayfa » Abant - Yedigöller Turları » Mudurnu - Göynük - Abant Turu (Haftasonu Konaklamalı)

Açıklama

1.GÜN: Mudurnu - Göynük - Abant Turu için belirtilen hareket noktalarında Turx Travel yetkilileri ile buluşuyor ve ikramlar eşliğinde yolculuğumuza başlıyoruz. İlk olarak Göynük’e gidiyoruz. Göynük’teki gezimizde Zafer Kulesi, Gazi Süleyman Paşa Camii ve Hamamı, Akşemsettin Türbesi, bakırcı dükkanlarını görüyor ve bol bol fotoğraf çekme fırsatı buluyoruz. Ardından Mudurnu’ya gidiyoruz. Mudurnu’da öğle yemeği molamızı veriyor ve yemek molamızın ardından Yıldırım Beyazıt Külliyesi, Kanuni Sultan Süleyman Camii, Armutçular Konağı ve Keyvanlar Konakları’nı dışarıdan  görüp rehberimiz eşliğinde Mudurnu gezimizi tamamlıyoruz. Sonrasında ise Tabiat harikası olan Sünnet ve Çubuk Gölleri’ne gidiyor ve fotoğraf çekimlerimizi tamamlayıp yürüyüşümüzü gerçekleştirdikten sonra Göynük’te doğanın kalbinde orman içinde bulunan  otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
2.GÜN: Sabah ağaçların arasında bulunan otelimizde uyanmanın zindeliği ile güne merhaba diyoruz.  Otelimizde alınan kahvaltımızın ardından yola çıkıyor ve ilk durak noktamız olan Gölcük Cennet Gölü’ne gidiyoruz. Göl kenarında yapacağımız yürüyüşümüzün ardından fotoğraflarımızı çektikten sonra aracımızla Bolu Şehir Merkezi’ndeki Köroğlu Anıtı’na varıyoruz. Köroğlu efsanesi hakkında rehberimizden bilgi aldıktan sonra Abant Gölü’ne gidiyoruz. Milli parka giriş yaptıktan sonra Abant Gölü etrafında otobüsümüzle tur atıp, göl kenarında mangal hazırlıklarımız başlıyor ve öğle yemeğimizi alıyoruz. Ardından serbest zaman veriyoruz. Dileyenler bu vakti göl kenarında çay kahve içerek ya da fayton gezintisi yaparak değerlendirebilirler. Abant Gölü’nün her mevsim farklı ama  görülmeye değer manzarasını hafızalarımıza kazıdıktan sonra İstanbul’a dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Son olarak Sapanca Gölü kenarında vereceğimiz fotoğraf molasının ardından Mudurnu - Göynük - Abant turumuzu tamamlayıp akşam saatlerinde İstanbul’a varıyor ve sizleri aldığımız noktalarda bırakarak bir başka Turx Travel organizasyonunda buluşuncaya dek sizlerden ayrılıyoruz.
***Turu tamamen gerçekleştirmek suretiyle rehberimiz sıralamada değişiklik yapma hakkına sahiptir.***

Abant - Yedigöller Turları

Mudurnu - Göynük - Abant Turu (Haftasonu Konaklamalı)