Sultanahmet Turu ( Tarihi Yarımada Turu, Topkapı Sarayı Turu

70,00 TL
12,83 TL den başlayan taksitlerle!!
Stok Kodu
Topkapı Sarayı Önünde Bulunan 3. Ahmet Çeşmesi Önü
Fiyat
59,32 TL + KDV

Tarihi Yarımada Turu tur tarihleri, Sultanahmet Turu, Topkapı Sarayı Turu, Ayasofya Turu, Tarihi Yarımada Turları, Sultanahmet Turları arıyorum diyorsanız en doğru adrestesiniz. TurX Travel'a 0 212 219 01 50 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. Tarihi Yarımada Turu (Tarihi Yarımada Gezisi) Osmanlı ve Bizans İmparatorlukları'nın beşiği diyebileceğimiz bir bölgede gerçekleşecek. Günümüzde Sultanahmet Bölgesi olarak da adlandırılan alanda birçok tarihi yapıyı tanımanıza fırsat verecek.

Topkapı Sarayı Turu olarak da bilinen turumuza ilk Topkapı Sarayı ziyaretimiz ile başlayoruz. Topkapı Sarayı gezimizde ilk olarak rehberimizden 3. Ahmet Çeşmesi hakkında bilgi alıyor ve sarayın ilk kapısı olan Bab-ı Hümayun'dan  (Saltanat kapısı) geçerek saraya giriş yapıyoruz. Topkapı Sarayı'ndaki gezimizde Alay Meydanı, Aya İrinie Kilisesi (dışarıdan), Cellat Çeşmesi, Bab-ı Selam, Divan Meydanı, Divan toplantılarının yapıldığı Kubbealtı, Sancak-ı Şerif'in konulduğu yuva, Bab-u Saade, Enderun Meydanı, Arz Odası, Kütüphane, Padişah Kıyafetleri (Seferli Koğuşu), Enderun Hamamı, Hazine, Kutsal Emanetlerin sergilendiği Has Oda, Buhur Dibeği, Def-i Gam Hatun Çeşmesi, Güneş Saati, Sünnet Odası, Revan Köşkü, bağdat Köşkü, İftariye Köşkü, Mustafa Paşa Köşkü (dışarıdan), IV. Murat'ın Mermer tahtı, Mecidiye Köşkü (dışarıdan), Hekimbaşı Odası (dışarıdan) ve benzeri bölümleri geziyoruz.

Topkapı sarayı gezimizin ardından İstanbul'da çok farklı bir güzellik sunan sokaklardan birisi olan Soğuk Çeşme Sokak'ta kısa süreli bir yürüyüşün ardından tarihte uzun yıllar dünyanın en büyük kilisesi olarak kayıtlara geçen, devasa kubbesiyle birçok Osmanlı Mimarını etkileyen Aya Sofya Müzesi'ne gidiyoruz. Ayasofya Müzesi gezimizde rehberimizin bizlere aktaracağı detaylı bilgileri dinledikten sonra fotoğraflarımızı çekerek Ayasofya'ya farklı bir bakış açısı kazanarak müzeden ayrılıyoruz. Sonrasında ise Haseki Hürrem Sultan Hamamı'nın yanından geçip Ayasofya gibi abidevi bir yapının karşısında bu kez Osmanlılar'a ait başka bir abidevi esere Sultanahmet Camii'ne geçiyoruz. Altı minaresi ve İznik Çinileri ile hafızalara yer eden, gelen yabancı turistlerin de İstanbul'daki uğrak noktalarından birisini oluşturan Sultanahmet Camii ziyaretimizin ardından Antik Hipodrom'a gidiyoruz. Burada Örme Sütun, Yılanlı Sütun ve Dikilitaş hakkında rehberimizin anlatımlarının ardından Hipodrom'un Sphendone denen ve orijinal haliyle günümüze ulaşan bölümünü görüyoruz. Alman Çeşmesi'ni de görerek Saray Mozaikleri Müzesi'ne gidiyoruz. Yerebatan Sarnıcı'na gidiyoruz. Büyüleyici bir güzelliğe sahip, Ayasofya ile aynı baniye sahip Yerebatan Sarnıcı gezimizin ardından turumuzun sonuna geliyor ve bir sonraki İstanbul gezimizde buluşuncaya dek sizlerden ayrılıyoruz.

Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!
Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederiz.
Sultanahmet Turu ( Tarihi Yarımada Turu, Topkapı Sarayı Turu İstanbul dendiğinde belki de en çok aklımıza gelen yerlerden birisidir Tarihi Yarımada. Her taşında tarih kokan bu bölgemizi keşfetmek isteyen Kültür Dostlarımızı bekliyoruz. 0 212 219 01 50 KQUWX348 Sultanahmet Turu ( Tarihi Yarımada Turu, Topkapı Sarayı Turu

Tavsiye Et

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.